Izveidota 1969. gadā
Izveidota 1969. gadā

 Sencor tika nodibināta Japānā 1969. gadā. Šodien Sencor piegādā vairāk nekā 1000 dažādu produktu, sešās sortimenta grupās, uz vairāk nekā 25 valstīm visā pasaulē.

Vairāk par Sencor


Sencor pieteicis savus nodomus ieiet ASV tirgū

Eiropas plaša patēriņa elektronikas ražotājs Sencor, kura produkti pieejami jau vairāk nekā 30 Āzijas un Eiropas valstīs, pieteicis savus nodomus ieiet ASV tirgū. Pirmie pircēji tiks sasniegti, piedaloties starptautiskajā izstādē New Product Showcase Čikāgā, Mc Cormick Place. Zīmols vienuviet prezentēs savu jaunāko produktu dizaina tendences un mājas preces. Sencor plāno divu gadu laikā pilnībā attīstīt savu pārstāvniecību ASV un trīskāršot kopmpānijas globālo apgrozījumu piecu gadu laikā.
Sencor, kura vēsture sniedzas pagātnē līdz 1969. gadam, ražo plaša patēriņa mājas elektrotehniku un elektroniku, ieskaitot arī mobilos tālruņus Āzijas un Eiropas tirgum. Kopš 2002. gada, kad Eiropas kompānija to nopirka, apgrozījums aug gadu pēc gada. Šodien zīmols piedāvā vairāk nekā 1000 produktu un ir starp visdinamiskākajiem zīmoliem patēriņa elektronikas tirgū. Starp pieprasītākajiem un vislabāk pārdotajiem Sencor produktiem tradicionāli ir ierīces produktu apstrādei (blenderi un mikseri), putekļsūcēji, ierīces ēdienu gatavošanai (elektriskās tējkannas, tosteri, grili, rīsu vārāmie katli), tālāk seko personālie svari, asinsspiediena mērīšanas ierīces, indukcijas plītis, un tāpat arī izklaides elektronikas produkti (televizori, radio, multimediju ierīces) un aksesuāri.

Sencor ir starp populārākajiem mājas preču zīmoliem ne tikai Čehijas Republikā, kur atrodas tā galvenais birojs. Tas ir Nr.1 pēc mazo sadzīves ierīču pārdošanas rādītājiem (saskaņā ar GFK 01-10/2013 datiem), apsteidzot Philips. Tas ir ieguvis savu dominējošo pozīciju ne tikai ar plašo piedāvāto produktu klāstu, bet arī ar īpaši draudzīgām cenām, kvalitāti un inovatīvo dizainu. Salīdzinot ar konkurējošiem zīmoliem, Sencor izceļ bagātīgā krāsu daudzveidība, uzsverot dizaina koncepta nozīmi jūsu virtuvē un mājās. Produktu piedāvajums ASV tirgum tiks veidots atbilstoši šiem pašiem principiem.

"Mēs esam gatavi investēt jaunu produktu izstrādē tieši ASV tirgum. Mūsu iecere ir apvienot zīmola unikālo un inovatīvo raksturu un garu ar produktu pieprasījumu ASV tirgū. Šie klienti un viņu prasības mums ir kā dzinējspēks un jauda, kas ved mūs konkurences cīņā, ņemot vērā vidi, kurā mēs pārvaldām savu biznesu", saka Roberts Šimls, uzņēmuma starptautiskās pārdošanas nodaļas vadītājs.

Inovācijas, dizains un 6 gadu garantija dažiem poduktu veidiem.
Sencor panākumu pamata ir dizains, plašais klāsts un kvalitāte. Kvalitātes pierādījums ir 6 gadu garantija, kas tiek dota vairāku nozīmīgāko produktu - putekļsūcēju un rokas blenderu motoriem.  Sāncenšu vidū Sencor produktus izceļ bagātīgā krāsu gamma, vairākas produktu grupas ir pieejamas pat 9 dažādās krāsu variācijās.

Starp flagmaņiem, kas pirmie tiks virzīti ASV tirgū, būs rokas un galda blenderi, elektriskās tējkannas, putekļsūcēji, virtuves un personālie svari, tāpat arī asinsspiediena mērīšanas ierīces un indukcijas plītis.

Kā atslēgas produkti jaunu tirgu iekarošanai ir daudzfunkcionālie galda mikseri, pavisam 9 dažādās krāsās, elektriskās tējkannas ar temperatūras kontroles iespējām. Šie produkti sacenšas par prestižajām inovāciju balvām jau iepriekš pieminētajā izstādē Čikāgā.