Izveidota 1969. gadā
Izveidota 1969. gadā

 Sencor tika nodibināta Japānā 1969. gadā. Šodien Sencor piegādā vairāk nekā 1000 dažādu produktu, sešās sortimenta grupās, uz vairāk nekā 25 valstīm visā pasaulē.

Vairāk par Sencor


Sencor zīmols

Sencor ir uzņēmums, kas nodarbojas ar plaša patēriņa elektrotehniku, dibināts Japānā sešdesmito 1960. gadu beigās un gadu gaitā sasniedzis ievērojamu statusu audio tehnoloģiju attīstīšanas jomā. 1990. gadu sākumā, kad Sencor kļuva par Eiropas zīmolu, produktu dažādība ievērojami pieauga. Sencor zīmols ir kā savienība starp japāņu augsto tehnoloģiju sasniegumiem un modernajām dzīvesstila tendencēm, un to virzību uz emocionalitāti, individualitāti un izklaidi.

Sencor zīmols

  • Uzņēmums tika dibināts 1969. gadā, "japāņu elektronikas brīnuma" laikā.
  • Nosaukums cēlies no japāņu "sen", kas nozīmē 1000, un no latīņu "cor" - sirds.
  • Logotipā tika attēlots burts "O" kā sarkans punkts - apzīmējot uzlēcošu sauli un solot kvalitāti.
  • Zīmola filosofija ir vērsta uz cilvēku, paužot atvērtību, un produktiem, kas ir viegli lietojami.
  • 1972.gads. Pirmais izrāviens  - ar kasešu atskaņotāju Sencor.    
  • 1970. gadi atnesa paplašināšanos Āzijā un Eiropā, Sencor kasešu atskaņotāji guva panākumus Lielbritānijā.
  • Sencor produktu tehnoloģiju augstais attīstības līmenis ļāva ieviest tolaik kaut ko pavisam jaunu un revolucionāru - "reversa" funkciju kasešu atskaņotājiem vai divu kasešu atskaņotāju ar ieraksta funkciju.
  • Sencor ievieš pilnīgi jaunu produktu - automašīnas kasešu atskaņotāju un kļūst par vadošo automašīnu stereoiekārtu zīmolu.
  • 1990. gadu sākumā uzņēmums virzās uz Eiropu, izmainās tā logotips.
  • 2000. un 2010. gados Sencor produktu klāsts strauji aug, līdz šobrīd Sencor ražo jau visplašako patēriņa elektronikas preču klāstu, atklājot patērētājiem arvien jaunus produktus.
  • Arvien vairāk un vairāk uzsvars tiek likts uz dizainu, krāsām, iesaiņojuma izsmalcinātību un nepārtrauktām inovācijām.
  • Šodien Sencor nodrošina vairāk kā 1000 produktu klāstu 6 produktu grupās, un piedāvā to vairāk nekā 25 valstīs visā pasaulē.
  • Stāsts, kas aizsakās 1969.gadā, turpinās kā veiksmes stāsts.

Vēsture

Izcelsme

onas_1.jpgSencor zīmola vēsture aizsākās vairāk nekā divdesmit gadus vēl pirms tā izcelsmes. Japāna bija izvēles priekšā, tai bija nepieciešams atjaunot kara laikā izpostīto ekeonomiku. Un valdība izlēma par ceļu, kuru iet - tā izmantoja ASV un Eiropā uzkrātās zināšanas un tehnoloģijas, ieguldot izaugsmes atbalstā vairāk par miljardu dolāru. Jauna, spoža zvaigzne iemirdzējās virs Japānas - elektronika. Pirmskara kompānijām (Panasonic, Hitachi, Sharp) pievienojās jauni uzņēmumi - Akai, Sony, Sanyo, Aiwa un Sencor 1969.gadā. Un tas bija sešdesmito gadu beigās, kad visu pasauli pārņēma revolucionāro noskaņojumu virzītās izmaiņas. Importētās tehnoloģijas vairs nespēja nodrošināt izaugsmi un augošo pieprasījumu, un bija nepieciešams, lai pašā Japānā aktivizētu pētījumus un attīstītu jaunās tehnoloģijas un produktus. Un Japānas tehnoloģiju brīnums varēja sākties.

1969. gads.

onas_2.jpgKā norādīja Robs Kirkpatriks, tas bija "Gads, kas izmainīja visu". Amerikāņi bija uz Mēness, krievi iekaroja Venēru. Piedzima internets - pirmais dators tika savienots ar tīklu. Pirmā mākslīgās sirds transplantācija. Vjetnamā bija sācies karš un spontānās pretkara demonstrācijas kļuvušas arvien spēcīgākas, atbalsojoties Vudstokas festivālā. Šo notikumu ķēde, nemierīgais un revolucionārais laiks, tas bija brīdis, kad Japānā izveidoja Sencor. Zīmols tūkstošu sirdīs. Ikvienam bija jāiegulda sirds tajā, ko viņš darīja, citādi tobrīd panākumus gūt nebija iespējams. Drosmīgas sirdis, vēlēšanās un skaidra mērķa apziņa, un tai pievienota tradicionālā japāņu disciplīna, darba ētika un perfekcionisms. Maza, sarkana saule (burts "O") parādījās logotipā. Tas ir viens no nozīmīgakajiem simboliem Japānā, uzlēcošās saules zemē. Tomēr šis sarkanais punktiņš nozīmēja arī milzu apņemšanos. Un šī apņemšanās - "Mūsu produkti drīz būs salīdzināmi ar visiem pasaules elites līmeņa zīmoliem" (tolaik jau pastāvēja Blaupunkt ar leģendāro zilo punktiņu tā logotipā).

onas_3.jpg

1970. gadi - ekspansija

Pasauli bija pārņēmusi naftas krīze, bet Japānas elektronikas uzņēmumi turpināja izaugsmi. Sencor bija viens no viņiem. No paša sākuma tas bija zīmols, kas zināja kurp dodās. Kvalitāte elektronikas nozarē bija absolūta nepieciešamība. Sencor piemita mērķtiecība, tas bija apveltīts ar novatorismu un atšķirību, ar oriģinālu dizainu un krāsām, raksturīgām īpašībam un pieejamību, Sencor fokusējās uz cilvēkiem nevis tukšiem patērētājiem un snobiem. Uzņēmums, uzņēmis apgriezienus Āzijā un Eiropā, turpināja tālāko ekspansiju uz visiem pieciem kontinentiem. Sencor automašīnu kasešu atskaņotāji un automašīnu stereosistēmas kļuva par pārdotākajiem produktiem Lielbritānijā, drīz pēc tam iekarojot pārējo Eiropu. Lielu triumfu Sencor piedzīvoja 1972.gadā, kad kā vieni no pirmajiem ieviesa vairāku celiņu stereo atskaņošanas sistēmu. Sencor produktu attīstītaji pavisam drīz ieviesa arī citus tehnoloģiju jaunumus - kasešu atskaņotāju "reversa" funkciju, divu kasešu atskaņotājus ar ieraksta iespēju, mobilo Hi-Fi ierīci, vienu no pirmajām portatīvajām sistemām ar Dolby NR® trokšņu mazināšanas sistēmu. Eiropas tirgū Sencor piedāvā jaunās automašīnu stereosistēmas, galvenokārt tās ir stereosistēmas ar kasašu atskaņotāju.

Produkti ar dvēseli, nākuši no sirds

Tehnoloģijas nebija vienīgais Sencor dzinējspēks. Tas bija nācis no sirds. Sencor rūpējās, lai cilvēkiem patiktu lietot šos produktus. Un tādēļ bija ļoti svarīgi, lai produktiem ir oriģināls un interesants dizains un lai tie būtu draudzīgi un intuitīvi lietojami, lai tie neatgrūstu ar vēsu eleganci, bet tieši pretēji - pievilktu un sniegtu krāsu variācijas, kas ļautu patērētajiem individualizēties un veidot ciešu saikni starp cilvēku un tehnoloģijām. Sencor moto bija: "Kadēļ gan elektrisko ierīču lietošana varētu nesagādāt prieku?" Un tāds tas paliek arī šodien.

onas_4.jpg

1990. gadi - virzība uz Eiropu

Deviņdesmitajos gados Sencor kļuva par Eiropas kompāniju. Tā tiek vadīta no Eiropas, bet produktus ražo Āzijas un Eiropas valstīs. Lai nu kā, kompānijas sirds joprojām ir Japānā. Sencor logotips ir mainījies, bet joprojām seko labākajām japāņu tehnoloģiskā brīnuma tradīcijām un virzībai, kuras pamatus likuši uzņēmuma dibinātāji. Vārds mainījies, tas kļuvis mazāks, bet vīzija un mērķi ir tie paši iepriekšējie.  Sencor ir zīmols, kas apvieno japāņu tradīcijas un kvalitāti ar eiropiešu biznesa iemaņām. Un sirds šeit atkal ir priekšplānā. Un ja kāds saka, ka emocijām birznesā nav vietas, viņš maldās.

Šodien

onas_soucasnost.jpg

Dažādība un inovācijas

Šodien Sencor vērš uzmanību uz vairākām tendencēm, kas to padara par ekskluzīvu zīmolu pasaules tirgū. Galvenokārt, tas ir plašais produktu klāsts. Tā tas bija Japānā un tā tas ir šobrīd, trešajā gadu tūkstotī. Sencor piegadā produktus vairak nekā 25 psaules valstīs, nemitīgi sekojot aktuālajām tendencēm un papildinot produktu klāstu, kas šobrīd sasniedz vairāk nekā 1000 produktus sešās kategorijās (patērētāju elektronika, planšetdatori un viedtālruņi, preces birojam, automašīnu elektronika, virtuves un mājturības tehnika, preces veselībai un skaistumkopšanai). Katru mēnesi vairāki jauni produkti papildina šo klāstu. Un kamēr citi zīmoli runā par inovāciju nepieciešamību, Sencor tās neatlaidīgi ienes savā produktu klāstā.

Dizains un krāsas

Dizains ir ļoti svarīgs gan produktu, gan iepakojuma dizains. Savu produktu kategorijām Sencor piedāvā visplašāko krāsu daudzveidību. Krāsu atbilstība ir ideāla, tadēļ ikviens var būt pārliecināts, ka "lillā" arī turpmāk būs tāds pats "lillā". Sencor izlēma atbrīvoties no melanholijas un konservatīvisma, lai virtuvē ienestu krāsu paleti un individualitāti. Jebkurš var izteikt savu personību, izvēloties atbilstošo krāsu gammu. Tā ir kā cilvēka un ierīces savienība, cieši balstīta uz funkcionalitāti, lietošanas ērtībām un teicamu servisu. Un, protams, pieejamība, jo, kad runa iet par cenu politiku, Sencor vienmēr seko šādam noteikumam - kvalitāte par atbilstošu cenu, un ne centa vairāk! Produktu iepakojums arī atšķiras no ierastajiem standartiem, un tam piešķirta zīmolam raksturīgā neatkārtojamība. Uz produkta iepakojuma redzamais produkta attēls pilnībā atbilst tā saturam, ieskaitot perfektu krāsu atbilstību.


Atvērt galeriju